Формування іміджу організації

Автор(и)

  • В.О. Кремінський

Ключові слова:

імідж; формування іміджу; управління іміджем; внутрішній імідж; зовнішній імідж; позитивний імідж; інтегровані маркетингові комунікації; PR-діяльність; рекламна діяльність; брендинг; ребрендинг

Анотація

У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі уточнено сутність, складові та етапи формування іміджу організації. Досліджено концептуальні підходи до формування позитивного іміджу організації. Проаналізовано основні показники діяльності АТ «Фармак». Проведено оцінку складових зовнішнього та внутрішнього іміджу АТ «Фармак». Розроблено пропозиції щодо формування та управління внутрішнім іміджем АТ «Фармак». Сформовано рекомендації щодо розробки комплексної програми формування позитивного іміджу організації з використанням маркетингових комунікацій.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-09

Номер

Розділ

Спеціальність 073 Менеджмент (2021-2022 н.р.)