Структурно-семантичні та комунікативнопрагматичні аспекти рекламних слоганів (на матеріалі реклами парфумерії та косметичної продукції)

Автор(и)

  • А. Є. Ходанович

Ключові слова:

слоган; рекламний дискурс; структурно-семантичний аспект; комунікативно-прагматичне спрямування; соціальна група; паралінгвістичний контекст

Анотація

Магістерська робота присвячена аналізу структурно-семантичних і комунікативно-прагматичних особливостей англійськомовного комерційного гасла косметичної продукції та парфумерії, зорієнтованих на широку аудиторію різних реципієнтів, які належать до різних соціальних груп. Дослідження здійснюється на матеріалі рекламних слоганів, розміщених у каталогах і рекламних повідомленнях у мережі Інтернет.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-07

Номер

Розділ

Спеціалізація 035.041 Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська (2022-2023 н.р.)