Сучасні підходи та методи реалізації товарів і послуг суб’єктами мікропідприємництва (на прикладі ТОВ «Маркетингові технології ПБС»)

Автор(и)

  • І.Б. Чкареулі

Ключові слова:

реалізація товарів; збутова політика; маркетинг; інвестиційний проект; стимулювання збуту; просування продукції та послуг

Анотація

Об’єктом дослідження виступає фінансово-господарська діяльність підприємства ТОВ «Маркетингові технології ПБС», а предметом дослідження є взаємовідносини в процесі забезпечення реалізації продукції на вітчизняному ринку рекламної продукції та послуг.
Метою даного дослідження виступають сучасні підходи та методи реалізації товарів і послуг суб’єктами мікропідприємництва, а також можливості удосконалення системи збуту (просування продукції) на вітчизняних підприємствах.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-07

Номер

Розділ

Спеціальність 051 Економіка, ОП «Економіка підприємства» (2022-2023 н.р.)