Управління конкурентоздатністю продукції
Ключові слова:
конкурентоздатність продукції; механізм управління конкурентоздатністю продукції; оцінка рівня конкурентоздатності продукціїАнотація
У кваліфікаційній (магістерській) роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти управління конкурентоздатністю продукції. Вдалося визначити сутність конкурентоздатності продукції підприємства та узагальнити основні рівні, фактори, аналітичні та графічні методи оцінювання конкурентоспроможності продукції.
У роботі проаналізовано техніко-економічні показники діяльності підприємства, проведено оцінку конкурентоздатності продукції на прикладі обладнання хлібопекарської промисловості та зазначено вплив даних показників на стабільність позиції підприємства на ринку. Крім цього запропоновано та обгрунтовано доцільність вибору стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок для збільшення обсягів продажу та підвищення конкурентоздатності продукції.