Перспективи використання інноваційних технологій у маркетинговій діяльності підприємства

Автор(и)

  • Д. О. Пелехацький

Ключові слова:

Маркетингові процеси; діджитал середовище; омніканальний підхід; бренд; просування; інновації; латеральний маркетинг; маркетингове середовище; конкурентоспроможність; рекламна діяльність; XR; AI; NFT; метавсесвіт; блокчейн; зовнішня реклама; інтерактивна реклама; оптимізація; інформаційні панелі; 3D технології; цифрове середовище

Анотація

У кваліфікаційній роботі досліджено перспективи інтеграції інноваційних технологій та підходів в маркетингову діяльність корпорації PepsiCo з урахуванням економічних, політичних, соціальних та технологічних факторів в конкурентних умовах.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-21

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг (2022-2023 н.р.)