Національний бренд «Україна»: публічний вимір просування

Автор(и)

  • О.А. Храновський

Ключові слова:

національний бренд; публічна політика; імідж; брендинг

Анотація

Актуальність теми зумовлена тим, що Україна, як інші впливові актори міжнародних відносин прагнуть поширювати свій позитивний імідж, формуючи інформаційний простір не тільки в межах своїх державних кордонів, а й на територіях інших держав світу. А також тим, що США, як стратегічний партнер України, та Росія, як держава-агресор, здійснюють вагомий і діаметрально протилежний вплив на український інформаційний простір, що робить його вразливим і суперечливим. Нинішні образи України закордоном є суперечливими і нецілісними. Це свідчить про контроль ключовими гравцями на міжнародній арені змісту меседжів в світовому інформаційному просторі. Політика формування іміджу держави в зовнішньому інформаційному просторі має розглядатися як багатоаспектна складова зовнішньополітичного курсу держави.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-23

Номер

Розділ

Спеціальність 281 Публічне управління та адміністрування (2022-2023 н.р.)