Український рекламний кінодискурс: лінгвокультурологічний аспект.

Автор(и)

  • О. С. Голомоз

Ключові слова:

стилістика; рекламний дискурс; кінодискурс; дискурсивна практика; жанр; текст; комунікативна дія

Анотація

Магістерська робота присвячена проблемі дослідження рекламного кінодискурсу: лінгвокультурної й жанрово-стилістичної специфіки, мови реклами, розмаїттю соціальних і дискурсивних практик. Розглянуто провідні теоретичні положення нової дослідницької парадигми дискурсивного аналізу із залученням інструментарію лінгвокультурології, комунікативної лінгвістики, стилістики, семіотики, лінгвістичної прагматики. Відповідно визначається теоретико-методологічна база наукових студій, яка дозволяє здійснити комплексне дослідження складників і чинників формування лінгвокреативного компоненту рекламного дискурсу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-18

Номер

Розділ

Спеціальність 035.10 Прикладна лінгвістика (2020-2021 н.р.)