Формування стратегії розвитку підприємства кондитерської галузі(на прикладі ПрАТ «АВК»).
Ключові слова:
стратегія розвитку; стратегія концентрованого зростання; кондитерська галузь; розробка продукту; маркетингові заходи у стратегії; стратегія позиціонування; економічна ефективністьАнотація
У кваліфікаційній роботі розкрито сутність стратегії розвитку підприємства та обґрунтовано процес її вибору. Визначено основні види стратегії концентрованого зростання та з’ясовано місце маркетингу у ній. Обґрунтовано та сформовано стратегію розвитку підприємства –концентрованого зростання, а саме стратегію розробки нового продукту. Забезпечено реалізацію обраної стратегії шляхом окреслення основних параметрів новинки: вид, канали розподілу збуту, споживачі, ціна, упаковка, стратегії позиціонування та методи просування. У результаті реалізації рекомендованої стратегії та запропонованих заходів її забезпечення компанія «АВК»зможе отримати додаткову величину чистого прибутку.
Результати кваліфікаційної роботи можуть бути використані підприємствами кондитерської галузі, зокрема кондитерською компанією«АВК».