Лінгвокультурологічні аспекти інтерпретації українського й англійського рекламного дискурсу
Ключові слова:
реклама; рекламний дискурс; рекламний текст; переклад; лінгвокультурні реаліїАнотація
Магістерська робота присвячена дослідженню рекламного дискурсу як лінгвокультурного феномена. На матеріалі українського й англійського рекламного дискурсу проаналізовано структуру, мовно-стилістичні засоби та функції рекламного тексту, висвітлено особливості україномовної та англомовної реклами як репрезентанта ціннісних картин світу. Акцентовано увагу на основних тенденціях відтворення лінгвокультурних реалій в перекладі англомовної реклами українською мовою.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-12-30
Номер
Розділ
Спеціальність 035.01 Філологія (2021-2022 н.р.)