Лінгвокультурологічні аспекти інтерпретації українського й англійського рекламного дискурсу

Автор(и)

  • І. А. Потоцький

Ключові слова:

реклама; рекламний дискурс; рекламний текст; переклад; лінгвокультурні реалії

Анотація

Магістерська робота присвячена дослідженню рекламного дискурсу як лінгвокультурного феномена. На матеріалі українського й англійського рекламного дискурсу проаналізовано структуру, мовно-стилістичні засоби та функції рекламного тексту, висвітлено особливості україномовної та англомовної реклами як репрезентанта ціннісних картин світу. Акцентовано увагу на основних тенденціях відтворення лінгвокультурних реалій в перекладі англомовної реклами українською мовою.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-30

Номер

Розділ

Спеціальність 035.01 Філологія (2021-2022 н.р.)