Дискурсивний аналіз соціально орієнтованих рекламних роликів: лінгвістичний аспект і засоби психологічного впливу
Ключові слова:
дискурс-аналіз; психологічний вплив; ролик; соціальна рекламаАнотація
У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні засади дискурсивного аналізу соціально орієнтованих рекламних роликів. Описано алгоритм дискурсивного аналізу соціально орієнтованої реклами. Здійснено комплексний дискурс-аналіз соціальної реклами, присвяченої соціальноетичним проблемам, проблемам збереження життя і здоров’я людини, проблемам збереження довкілля.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-01-11
Номер
Розділ
Спеціальність 035.10 Прикладна лінгвістика (2021-2022 н.р.)