Дискурсивний аналіз соціально орієнтованих рекламних роликів: лінгвістичний аспект і засоби психологічного впливу

Автор(и)

  • Т.Є. Назаренко

Ключові слова:

дискурс-аналіз; психологічний вплив; ролик; соціальна реклама

Анотація

У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні засади дискурсивного аналізу соціально орієнтованих рекламних роликів. Описано алгоритм дискурсивного аналізу соціально орієнтованої реклами. Здійснено комплексний дискурс-аналіз соціальної реклами, присвяченої соціальноетичним проблемам, проблемам збереження життя і здоров’я людини, проблемам збереження довкілля.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-11

Номер

Розділ

Спеціальність 035.10 Прикладна лінгвістика (2021-2022 н.р.)