Управління взаєминами із клієнтами в системі маркетингу підприємства
Ключові слова:
менеджмент; управління взаємовідносинами; обслуговування; сервіс; витрати; маркетинг; комунікаціїАнотація
У кваліфікаційній роботі проаналізовано підходи до визначення «маркетинг взаємовідносин» та «взаємовідносин з клієнтами», методи використання даних термінів у різних напрямках маркетингу та роль управління відносин зі споживачами у системі маркетингу підприємства.
Досліджено економічні показники компанії Samsung Electronics, систему маркетингу підприємства та методи управління відносин зі споживачами. Проведено SWOT-аналіз, оцінена конкурентоспроможність та система менеджменту.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-02-21
Номер
Розділ
Спеціальність 075 Маркетинг (2022-2023 н.р.)