Управління взаєминами із клієнтами в системі маркетингу підприємства

Автор(и)

  • А.А. Поліщук

Ключові слова:

менеджмент; управління взаємовідносинами; обслуговування; сервіс; витрати; маркетинг; комунікації

Анотація

У кваліфікаційній роботі проаналізовано підходи до визначення «маркетинг взаємовідносин» та «взаємовідносин з клієнтами», методи використання даних термінів у різних напрямках маркетингу та роль управління відносин зі споживачами у системі маркетингу підприємства.
Досліджено економічні показники компанії Samsung Electronics, систему маркетингу підприємства та методи управління відносин зі споживачами. Проведено SWOT-аналіз, оцінена конкурентоспроможність та система менеджменту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-21

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг (2022-2023 н.р.)