Маркетингова комунікаційна політика підприємства та напрями її удосконалення

Автор(и)

  • К.С. Сорошкіна

Ключові слова:

маркетингова політика комунікацій; маркетингова діяльність; молочна галузь; реклама; інтернет; PR; продакт-плейсмент; мерчандайзинг

Анотація

У кваліфікаційній роботі об’єктом дослідження є маркетингова діяльність та маркетингова комунікаційна політика ПРАТ «ПМКК», а предметом - теоретичні та практичні засади удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства.
Метою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретичних аспектів маркетингової політики комунікацій та визначення заходів щодо її удосконалення на прикладі підприємства молочної галузі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-21

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг (2022-2023 н.р.)