Маркетингова комунікаційна політика підприємства та напрями її удосконалення

Authors

  • К.С. Сорошкіна

Keywords:

маркетингова політика комунікацій; маркетингова діяльність; молочна галузь; реклама; інтернет; PR; продакт-плейсмент; мерчандайзинг

Abstract

У кваліфікаційній роботі об’єктом дослідження є маркетингова діяльність та маркетингова комунікаційна політика ПРАТ «ПМКК», а предметом - теоретичні та практичні засади удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства.
Метою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретичних аспектів маркетингової політики комунікацій та визначення заходів щодо її удосконалення на прикладі підприємства молочної галузі.

Published

2023-02-21

Issue

Section

Спеціальність 075 Маркетинг (2022-2023 н.р.)