Маркетингова комунікаційна політика підприємства та напрями її удосконалення
Ключові слова:
маркетингова політика комунікацій; маркетингова діяльність; молочна галузь; реклама; інтернет; PR; продакт-плейсмент; мерчандайзингАнотація
У кваліфікаційній роботі об’єктом дослідження є маркетингова діяльність та маркетингова комунікаційна політика ПРАТ «ПМКК», а предметом - теоретичні та практичні засади удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства.
Метою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретичних аспектів маркетингової політики комунікацій та визначення заходів щодо її удосконалення на прикладі підприємства молочної галузі.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-02-21
Номер
Розділ
Спеціальність 075 Маркетинг (2022-2023 н.р.)