Формування стратегії розвитку малих підприємств (на прикладі ТОВ «Добробут проект»).
Ключові слова:
стратегія, мале підприємство, малий бізнес, оцінка, розвиток, стратегія розвитку, методичний підхідАнотація
У роботі розглянуто теоретичні засади формування стратегії розвитку малого підприємства. Проведено комплексну діагностику підприємства малого бізнесу. Визначено напрями удосконалення управління ТОВ «Добробут проект» на засадах стратегії розвитку.
Основним науковим результатом дослідження є запропонований методичний підхід до вибору стратегії управління підприємством, яка ґрунтується на діагностиці рівня його розвитку та рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності підприємства на основі реалізації стратегії його розвитку.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Спеціальність 073 Менеджмент (2019-2020 н.р.)