Формування стратегії розвитку малих підприємств (на прикладі ТОВ «Добробут проект»).

Автор(и)

  • O. Slobodian

Ключові слова:

стратегія, мале підприємство, малий бізнес, оцінка, розвиток, стратегія розвитку, методичний підхід

Анотація

У роботі розглянуто теоретичні засади формування стратегії розвитку малого підприємства. Проведено комплексну діагностику підприємства малого бізнесу. Визначено напрями удосконалення управління ТОВ «Добробут проект» на засадах стратегії розвитку.

Основним науковим результатом дослідження є запропонований методичний підхід до вибору стратегії управління підприємством, яка ґрунтується на діагностиці рівня його розвитку та рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності підприємства на основі реалізації стратегії його розвитку.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Спеціальність 073 Менеджмент (2019-2020 н.р.)