Правове регулювання рекламної діяльності в мережі Інтернет.

Автор(и)

  • І. В. Петровська

Ключові слова:

реклама; рекламна діяльність; мережа Інтернет; Інтернет-реклама; онлайн-реклама

Анотація

У роботі досліджено поняття рекламної діяльності в мережі Інтернет, Інтернет-реклами, проаналізовано законодавство України та зарубіжних країн, що регулює рекламну діяльності в мережі Інтернет. Проведено узагальнення положень щодо правового статусу суб’єктів, які здійснюють рекламну діяльність в мережі Інтернет. Досліджено питання державного регулювання діяльності в мережі Інтернет. Визначено особливості договірних відносин при здійсненні рекламної діяльності в мережі Інтернет. Виявлено особливості договірних відносин. Проведено аналіз наукових досліджень вітчизняних та закордонних вчених.
Обґрунтовано пропозиції щодо удосконалення положень щодо правового регулювання рекламної діяльності в мережі Інтернет.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-02-17

Номер

Розділ

Спеціальність 081 Право (2020-2021 н.р.)