Правове регулювання рекламної діяльності в мережі Інтернет.
Ключові слова:
реклама; рекламна діяльність; мережа Інтернет; Інтернет-реклама; онлайн-рекламаАнотація
У роботі досліджено поняття рекламної діяльності в мережі Інтернет, Інтернет-реклами, проаналізовано законодавство України та зарубіжних країн, що регулює рекламну діяльності в мережі Інтернет. Проведено узагальнення положень щодо правового статусу суб’єктів, які здійснюють рекламну діяльність в мережі Інтернет. Досліджено питання державного регулювання діяльності в мережі Інтернет. Визначено особливості договірних відносин при здійсненні рекламної діяльності в мережі Інтернет. Виявлено особливості договірних відносин. Проведено аналіз наукових досліджень вітчизняних та закордонних вчених. 
Обґрунтовано пропозиції щодо удосконалення положень щодо правового регулювання рекламної діяльності в мережі Інтернет.
##submission.downloads##
Опубліковано
																			2021-02-17
																	
				Номер
Розділ
								Спеціальність 081 Право (2020-2021 н.р.)