Удосконалення механізмів внутрішньокорпоративного піару організації при інноваційних змінах.
Ключові слова:
внутрішньокорпоративний піар; комунікації; корпоративна культура; механізми внутрішньо корпоративного піару; інновації; HR-бренд; анкетування персоналуАнотація
У кваліфікаційній (магістерській) роботі досліджено розвиток внутрішньокорпоративного піару та його ролі в удосконаленні корпоративної культури на підприємстві. Особливу увагу в роботі зосереджено на визначенні ролі внутрішньокорпоративного піару для організації, який виконує завдання ідентифікації і стабілізації будь-якої стандартної та нестандартної ситуації в організації.
Перший розділ роботи висвітлює теоретичні та концептуальні основи формування внутрішньокорпоративного піару організації. У другому розділі проводиться оцінка розвитку персоналу, вивчається його організаційна структура, система управління персоналом та проводиться оцінка стану внутрішньокорпоративного піару. На основі проведеного аналізу в третьому розділі визначаються підходи до визначення ефективності внутрішньокорпоративного піару та висвітлюються напрями його удосконалення.