Удосконалення механізмів внутрішньокорпоративного піару організації при інноваційних змінах.

Автор(и)

  • Д.В. Форманюк

Ключові слова:

внутрішньокорпоративний піар; комунікації; корпоративна культура; механізми внутрішньо корпоративного піару; інновації; HR-бренд; анкетування персоналу

Анотація

У кваліфікаційній (магістерській) роботі досліджено розвиток внутрішньокорпоративного піару та його ролі в удосконаленні корпоративної культури на підприємстві. Особливу увагу в роботі зосереджено на визначенні ролі внутрішньокорпоративного піару для організації, який виконує завдання ідентифікації і стабілізації будь-якої стандартної та нестандартної ситуації в організації.
Перший розділ роботи висвітлює теоретичні та концептуальні основи формування внутрішньокорпоративного піару організації. У другому розділі проводиться оцінка розвитку персоналу, вивчається його організаційна структура, система управління персоналом та проводиться оцінка стану внутрішньокорпоративного піару. На основі проведеного аналізу в третьому розділі визначаються підходи до визначення ефективності внутрішньокорпоративного піару та висвітлюються напрями його удосконалення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-24

Номер

Розділ

Спец. 051 «Економіка». ОП «Управління персоналом та економіка праці» (2020-2021 н.р.)