Розробка факультативних занять з фізики на основі історичного підходу.

Автор(и)

  • Д. М. Мороз

Ключові слова:

навчання фізики; позаурочна діяльність; історичний підхід; мотивація учнів; факультативні заняття; Архімед; випадкові відкриття з фізики; війна струмів

Анотація

Серед учнів фізика вважається одним з найскладніших предметів, тому і рівень знань недостатньо високий. Проте знання отримані на уроках фізики – основа технічної грамотності. Один із варіантів підвищення мотивації – історичний підхід. У магістерській роботі розглянуто особливості історичного підходу у навчанні; загальні особливості позакласної діяльності з фізики, більш детально розглянуто такі види позакласної діяльності: фізична виставка, наукова конференція, фізична газета, тематичні вечори з фізики, факультативні заняття, консультації, шкільні гуртки. На основі досліджуваного матеріалу підібрано матеріал та розроблено 3 факультативних заняття з фізики на основі історичного підходу: «Архімед: «Евріка», поліспаст та інше», «Випадкові відкриття», «Війна струмів: протистояння Томаса Едісона і Ніколи Тесли». Матеріали можуть бути використанні для інших видів позакласної діяльності, та як шаблон для створення інших факультативних занять з фізики.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-02-21

Номер

Розділ

Спеціальність 014.08 Середня освіта (Фізика) (2020-2021 н.р.)