Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на прикладі ресторану «AURA»).

Авторы

  • А.С. Сіваш

Ключевые слова:

маркетингова діяльність; управління маркетинговою діяльністю; комплекс маркетингу; ефективність маркетингової діяльності

Аннотация

У кваліфікаційній (магістерській) роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства в сучасних умовах. Вдалося визначити сутність управління маркетинговою діяльністю підприємства та узагальнити основні методи оцінювання ефективності управління маркетинговою діяльністю.
У роботі показано вплив факторів макромаркетингового середовища та проведено аналіз внутрішнього середовища та маркетингової діяльності підприємства. Крім цього окреслено проблеми управління маркетинговою діяльністю і запропоновано рекомендаціі щодо удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства в сучасних умовах.

Опубликован

2021-04-26

Выпуск

Раздел

Спеціальність 051 Економіка, ОП «Економіка підприємства» (2020-2021 н.р.)