Управління конкурентоспроможністю закладу вищої освіти
Ключові слова:
конкурентоспроможність; управління конкурентоспроможністю; заклад вищої освіти; соціальні мережі; брендинг; краудсорсинг; бенчмаркінгАнотація
У кваліфікаційній (магістерській) роботі розкрито теоретичні аспекти основних понять дослідження, визначено фактори та ризики впливу на процес забезпечення конкурентоспроможності закладу вищої освіти. Охарактеризовано інформаційні підходи до забезпечення процесу управління конкурентоспроможністю закладу вищої освіти; визначено місце соціальних мереж та інструментів брендингу в процесі управління конкурентоспроможністю закладу вищої освіти.
Обґрунтовано теоретичні засади розробки моделі управління конкурентоспроможністю закладу вищої освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-12-27
Номер
Розділ
Спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки (2021-2022 н.р.)