Сучасні технології Інтернет-маркетингу в управлінні потенціалом підприємства
Ключові слова:
потенціал підприємства; Інтернет-маркетинг; парсинг; полісуб’єктАнотація
У даній роботі досліджено роль технологій Інтернет-маркетингу в управлінні потенціалом підприємства на прикладі ТОВ «Бюро Вин». Аналіз та розрахунки під час дослідження стосуються саме ніші вина, оскільки основним видом діяльності компанії є імпорт та дистрибуція вина іноземного та вітчизняного походження. Досліджено сутність процесу створення цінності на підприємстві під час процесу колаборації в полісуб’єктному середовищі. Визначено поняття «управління потенціалом» підприємства. Проведено фінансово-економічний аналіз підприємства, що розглядається, а також аналіз організаційної структури компанії, зовнішнього та внутрішнього потенціалу підприємства. На основі аналітичної частини дослідження наводяться стратегічні рішення у вигляді матриці SWOT-аналізу та визначається стратегічне положення підприємства за допомогою SPACE-аналізу.