Використання інформаційних технологій у торговомаркетинговій діяльності (на прикладі ПП «АГРОАЛЬЯНС-ЕКСПО»)
Ключові слова:
інформаційні технології; торгово-маркетингова діяльність; торгівля; маркетинг; підприємствоАнотація
У кваліфікаційній (магістерській) роботі розкрито сутність та розглянуто різні визначення торгово-маркетингової діяльності. Проаналізовано використання інформаційних технологій у торгово-маркетинговій діяльності на прикладі ПП «АГРОАЛЬЯНС-ЕКСПО». Виявлено проблеми використання інформаційних технологій у торгово-маркетинговій діяльності. Запропоновано можливі шляхи удосконалення використання інформаційних технологій у торгово маркетинговій діяльності.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-02-04
Номер
Розділ
Спеціальність 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа (2022-2023 н.р.)