Використання інформаційних технологій у торговомаркетинговій діяльності (на прикладі ПП «АГРОАЛЬЯНС-ЕКСПО»)

Автор(и)

  • А.В. Мізецький

Ключові слова:

інформаційні технології; торгово-маркетингова діяльність; торгівля; маркетинг; підприємство

Анотація

У кваліфікаційній (магістерській) роботі розкрито сутність та розглянуто різні визначення торгово-маркетингової діяльності. Проаналізовано використання інформаційних технологій у торгово-маркетинговій діяльності на прикладі ПП «АГРОАЛЬЯНС-ЕКСПО». Виявлено проблеми використання інформаційних технологій у торгово-маркетинговій діяльності. Запропоновано можливі шляхи удосконалення використання інформаційних технологій у торгово маркетинговій діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-04

Номер

Розділ

Спеціальність 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа (2022-2023 н.р.)