СММ як засіб комунікації в умовах воєнного стану

Автор(и)

  • О. Б. Фещук

Ключові слова:

СММ; засіб комунікації; воєнний стан; волонтерство; бренд; контент-план

Анотація

Дослідження присвячено вивченню ролі і значення СММ як засобу комунікації в умовах воєнного стану. З’ясовано теоретичні основи опису повідомлень у соціальних мережах як модусу передачі інформації в умовах воєнного стану. Подано різні підходи до визначення поняття та призначення СММ. Простежені переваги та недоліки роботи української аудиторії з цим маркетинговим інструментом.
Представлено наочні приклади особливостей ведення соціальних мереж в умовах воєнного стану та використання їх для волонтерства, розглянуто можливості адаптації контент-плану під реалії України 2022 року.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-04

Номер

Розділ

Спеціальність 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа (2022-2023 н.р.)