Маніпулятивний потенціал мовних засобів у рекламному дискурсі.
Ключові слова:
рекламне повідомлення; слоган; маніпуляція; лінгвальні засоби впливу; мовленнєва стратегія; комунікативна тактикаАнотація
У кваліфікаційній роботі досліджено природу та специфіку лінгвальних засобів маніпулятивного впливу в рекламних текстах. У першому розділі окреслено поняття та види рекламних текстів, з’ясовано методологію дослідження маніпулятивного впливу мовних засобів у рекламі. Другий розділ присвячено розгляду вербальних засобів впливу на різніх мовних рівнях. У третьому розділі виокремлено стратегії й тактики мовленнєвого впливу на адресата в рекламному тексті, запропоновано методи та прийоми захисту від маніпуляцій в рекламі.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-03-18
Номер
Розділ
Спеціальність 035.10 Прикладна лінгвістика (2020-2021 н.р.)